2 550 läst ·
41 svar
3k läst
41 svar
Quiz: Vad kostar det att bo i hus?
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 648 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 307 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Hmpf.. två av mina "fel" var lite snopna.. eller iaf speciellt den ena.. då jag precis betalat räkningen för våran slamsugning.. och den var inte i närheten av "exemplet" här.. stackars folk som bor där.. det var väldigt dyrt med slamsugningen alltså..
(i övrigt var det "vinsten/sparandet" man kunde göra på att installera typ bergvärme.. lite många om och men.. jag tog alternativet som jag och mina grannar fick när vi bytte.. och det var tydligen "fel"
)
Hmpf.. två av mina "fel" var lite snopna.. eller iaf speciellt den ena.. då jag precis betalat räkningen för våran slamsugning.. och den var inte i närheten av "exemplet" här.. stackars folk som bor där.. det var väldigt dyrt med slamsugningen alltså..
(i övrigt var det "vinsten/sparandet" man kunde göra på att installera typ bergvärme.. lite många om och men.. jag tog alternativet som jag och mina grannar fick när vi bytte.. och det var tydligen "fel"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 415 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer (11%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 499 andra personer (72%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 076 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 813 andra personer (73%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 848 andra personer (51%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 506 andra personer (28%) som har gjort quizet "Vad kostar det att bo i hus?"