Magnus E K
Kapsyl Kapsyl skrev:
Fråga 7, jag ha sett folk som blåser av snön med lövblås, genererar solcellerna såpass med el på vintern att det är värt besväret?
Lövblåsen förbrukar mer energi än vad solcellerna ger. Dessutom riskeras grannsämjan då de (lövblåsarna) låter så förbannat jävla irriterande.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 625 andra personer (99%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer (7%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag gillar inte snö.

F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 725 andra personer (90%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Q
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 591 andra personer (57%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 788 andra personer (59%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 415 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

F
Vilket löjligt quiz… jag rasar. Den uppenbart viktigaste frågan ”skall man äta gul snö” saknas.

• Gilla
datja
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 449 andra personer (90%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

T
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 057 andra personer (57%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 964 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 926 andra personer (90%) som har gjort quizet "Vad kan du om snö?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.