2 708 läst ·
47 svar
3k läst
47 svar
Quiz: Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 627 inlägg
Quiz: Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser? https://www.byggahus.se/quiz/395-vad-kan-du-om-plejd-shelly-och-wiser
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 708 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (50%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?
Missade sista, men det var inte konstigt 😅
Missade sista, men det var inte konstigt 😅
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bra för jag kunde inte svaret på en enda fråga i quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 897 andra personer (8%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 301 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (87%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Och de tre rätten kom av en slump. Inte undra på att jag känner en fantastisk stolthet över att vara så totalt okunnig om detta rämmil. Det kommer enbart att utmynna i en massa hopplösa uppdateringar och med det också sårbarheter. Över en så pass simpel funktion som BELYSNING! Bara ett uttryck över mänsklig dumhet och manipulation genom reklam att vi vill ha något som egentligen inte behövs.
Och de tre rätten kom av en slump. Inte undra på att jag känner en fantastisk stolthet över att vara så totalt okunnig om detta rämmil. Det kommer enbart att utmynna i en massa hopplösa uppdateringar och med det också sårbarheter. Över en så pass simpel funktion som BELYSNING! Bara ett uttryck över mänsklig dumhet och manipulation genom reklam att vi vill ha något som egentligen inte behövs.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer (88%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer (71%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"
Men så är jag helt ointresserad av att styra hemmet via app i en mobil som jag 90% av tiden inte har en susning om vart jag lagt den 😂
Men så är jag helt ointresserad av att styra hemmet via app i en mobil som jag 90% av tiden inte har en susning om vart jag lagt den 😂
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 668 andra personer (91%) som har gjort quizet "Vad kan du om Plejd, Shelly och Wiser?"