1 014 läst ·
83 svar
1k läst
83 svar
Quiz: Vad kan du om luftvärmepumpar?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 218 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Sista frågan var ju lite bull.
Sista frågan var ju lite bull.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 238 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer (16%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 303 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 166 andra personer (42%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 358 andra personer (77%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer (41%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 210 andra personer (40%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 211 andra personer (40%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
Missade på första frågan...
Missade på första frågan...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 408 andra personer (77%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
"
Eller handlar detta mest om luft/luft värmepumpar och inte luft/vatten värmepumpar?
"
Vilka av följande tre värmepumpsmärken är störst och mest etablerade?"
Det här kan väl inte gälla i Sverige utan mer i utlandet?Eller handlar detta mest om luft/luft värmepumpar och inte luft/vatten värmepumpar?