2 541 läst ·
49 svar
3k läst
49 svar
Quiz: Vad kan du om garage?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 527 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Bommade första.
Bommade första.
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 876 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 876 inlägg
Jag skall inte bygga något garage.
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 461 andra personer (55%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 461 andra personer (55%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 082 andra personer (76%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 752 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket INTE gör mig till expert i quizet "Vad kan du om garage?"
Detta påminde om den gången jag inte kunde förlora vid Black jackbordet 1992. Jag lade marker och varje gång slog jag dealer. Inte ens när jag lade idiotiska marker förlorade jag. Ok, till slut förlorade jag men 600 spänn i vinst på min utsprungliga tia...
Jag hade ingen aning om minsta lutning på golv för golvbrunn.
Jag hade ingen aning om minsta avstånd för att slippa brandklassad konstruktion.
Oljeavskiljare? Haha, inte min grej
Och så vidare. men alla rätt fick jag.
Detta påminde om den gången jag inte kunde förlora vid Black jackbordet 1992. Jag lade marker och varje gång slog jag dealer. Inte ens när jag lade idiotiska marker förlorade jag. Ok, till slut förlorade jag men 600 spänn i vinst på min utsprungliga tia...
Jag hade ingen aning om minsta lutning på golv för golvbrunn.
Jag hade ingen aning om minsta avstånd för att slippa brandklassad konstruktion.
Oljeavskiljare? Haha, inte min grej
Och så vidare. men alla rätt fick jag.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 583 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 598 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"
Nu är tom min fina nya bil inkörd!
JANNE
Nu är tom min fina nya bil inkörd!
JANNE
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 499 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"