Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 833 andra personer (32%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 527 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Bommade första.

TheImprovisor
Jag skall inte bygga något garage.

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 461 andra personer (55%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

F
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 082 andra personer (76%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket INTE gör mig till expert i quizet "Vad kan du om garage?"

Detta påminde om den gången jag inte kunde förlora vid Black jackbordet 1992. Jag lade marker och varje gång slog jag dealer. Inte ens när jag lade idiotiska marker förlorade jag. Ok, till slut förlorade jag men 600 spänn i vinst på min utsprungliga tia...

Jag hade ingen aning om minsta lutning på golv för golvbrunn.
Jag hade ingen aning om minsta avstånd för att slippa brandklassad konstruktion.
Oljeavskiljare? Haha, inte min grej

Och så vidare. men alla rätt fick jag.

• Gilla
  • Haha
Intet och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 036 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 396 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 588 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 596 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 495 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 499 andra personer (95%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 637 andra personer (98%) som har gjort quizet "Vad kan du om garage?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.