4 251 läst ·
49 svar
4k läst
49 svar
Quiz: Vad kan du om eternit?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 903 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 571 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 372 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 916 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Missade första frågan, klantigt
Missade första frågan, klantigt
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 575 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 610 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Renoverare
· Västra Götaland
· 86 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 812 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 907 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Jippi!! Jag är en expert. Jag blir jätteglad när jag får alla rätt. Sista frågan var svårast. Där tvekade jag innan jag svarade. Försökte lirka med Marlen att hon skulle ge någon hint men hon är benhård och svarade ”Antingen kan du det, eller så får du chansa”.
Jippi!! Jag är en expert. Jag blir jätteglad när jag får alla rätt. Sista frågan var svårast. Där tvekade jag innan jag svarade. Försökte lirka med Marlen att hon skulle ge någon hint men hon är benhård och svarade ”Antingen kan du det, eller så får du chansa”.
Verktygstokig
· Eskilstuna
· 2 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 914 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 809 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om eternit?"