Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 771 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 338 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
Det var en udda variant av rörtång...

• Gilla
plaggis
  • Laddar…
Q
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 191 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 951 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 069 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 146 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 0/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

H Hogebo skrev:
Jag fick 0/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
Väldigt stolt över att inte kunna något av det som jag absolut inte kommer att befatta mig med. :-)

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 479 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 356 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 324 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"
2a försöket

Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 259 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 015 andra personer som har gjort quizet "Vad heter VVS-prylen?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.