4 av tio rätt. Jag tror att jag fortsätter använda skruv istället.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 347 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
Ett fel men chansade på hälften.

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 265 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 389 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
Det var en fråga som var en slamkrypare.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 461 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"
Det enda jag kan relatera till är bandad spik. Allt annat är urbota omodernt.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 416 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 521 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 675 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 470 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 600 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 709 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

hsd
Då var det spikat ;)
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 746 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 832 andra personer som har gjort quizet "Vad heter spiken?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.