1 105 läst ·
93 svar
1k läst
93 svar
Quiz: Svåra vvs-ord - hur många klarar du?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 163 andra personer (76%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Strålsamlaren heter även "Pärlator" och används framförallt för att få en mjuk stråle utan skvätt. Inte för att spara vatten.
Unionkopplingen hette förr "Dartkoppling".
Strålsamlaren heter även "Pärlator" och används framförallt för att få en mjuk stråle utan skvätt. Inte för att spara vatten.
Unionkopplingen hette förr "Dartkoppling".
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 210 andra personer (74%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 106 andra personer (31%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Renoverare
· Kalmar
· 3 056 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 110 andra personer (31%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Första va ju lite kuggfråga
Första va ju lite kuggfråga
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer (11%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 287 andra personer (72%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Det var väl kvittot på att man lagt (för) många timmar på rörpulande 😂
Det var väl kvittot på att man lagt (för) många timmar på rörpulande 😂
Husägare
· Stockholms län
· 428 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 291 andra personer (72%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Jag vill vara den första att tala om att "en O-ring INTE är en rund packning" som fråga 5 indirekt gjorde gällande.
En O-ring är en O-ring och inte på något sätt en packning!
Titta bara på geometrin för respektive så ser alla en betydande skillnad.
Jag vill vara den första att tala om att "en O-ring INTE är en rund packning" som fråga 5 indirekt gjorde gällande.
En O-ring är en O-ring och inte på något sätt en packning!
Titta bara på geometrin för respektive så ser alla en betydande skillnad.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 130 andra personer (31%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Det trodde jag aldrig!!
Det trodde jag aldrig!!
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 2 042 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 2 042 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 329 andra personer (73%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer (12%) som har gjort quizet "Svåra vvs-ord - hur många klarar du?"