5 010 läst ·
67 svar
5k läst
67 svar
Quiz: Svåra ord för rum och utrymmen
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 318 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"
Bommade gillestugan. Farsan, gul Blend, grogg i samband med deklaration är svårslagna minnen, Fyfan vad han svor

Bommade gillestugan. Farsan, gul Blend, grogg i samband med deklaration är svårslagna minnen, Fyfan vad han svor
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 471 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"

T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 294 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 294 inlägg
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 499 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 529 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 805 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 842 andra personer som har gjort quizet "Svåra ord för rum och utrymmen"
Tur på sista två frågorna
Tur på sista två frågorna