Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer (83%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Jag varken kan eller har stil.

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer (50%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

D
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer (90%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Farstatjej90
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer (57%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Farstatjej90
Vet inte vad drakstil betyder heller är det verkligen ett erkänt uttryck? Hade rätt på den för jag fattade meningen och kände till huset men ... Drakstil?

S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer (80%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Satsuki
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 126 andra personer (91%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (8%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 167 andra personer (81%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 199 andra personer (98%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

En detalj, flera framstående exempel på tjugotalsklassicism avvek från symmetri så "rätt" svar på fråga 7 kan man säga är fel. Se tex. Villa Snellman av Gunnar Asplund.

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer (10%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Trodde att jag skulle kunna det här. Men, nej.

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer (40%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 241 andra personer (63%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.