238 läst ·
21 svar
238 läst
21 svar
Quiz: Sätter du stilen?
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 667 inlägg
Quiz: Sätter du stilen? https://www.byggahus.se/quiz/465-satter-du-stilen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 73 andra personer (90%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer (57%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer (80%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 126 andra personer (91%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 167 andra personer (81%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 199 andra personer (98%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
En detalj, flera framstående exempel på tjugotalsklassicism avvek från symmetri så "rätt" svar på fråga 7 kan man säga är fel. Se tex. Villa Snellman av Gunnar Asplund.
En detalj, flera framstående exempel på tjugotalsklassicism avvek från symmetri så "rätt" svar på fråga 7 kan man säga är fel. Se tex. Villa Snellman av Gunnar Asplund.
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer (10%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Trodde att jag skulle kunna det här. Men, nej.
Trodde att jag skulle kunna det här. Men, nej.
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 120 andra personer (40%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 241 andra personer (63%) som har gjort quizet "Sätter du stilen?"