5 269 läst ·
73 svar
5k läst
73 svar
Quiz: När behöver du bygglov?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 454 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 703 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 722 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 352 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 637 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 379 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 776 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 074 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
När får vi procentsatsen istället för antalet här?
När får vi procentsatsen istället för antalet här?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 792 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Hade inte en aning om var Boverket ligger...
Hade inte en aning om var Boverket ligger...
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 346 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 035 andra personer som har gjort quizet "När behöver du bygglov?"