Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer (90%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (43%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Har ingen ångbroms

S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer (60%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer (88%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 135 andra personer (97%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 61 andra personer (36%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (4%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer (36%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

J
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 206 andra personer (61%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Redaktionen Redaktionen skrev:
Quiz: Koll på ångbroms? [länk]

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 9/10 rätt.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 550 andra personer (82%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 670 andra personer (94%) som har gjort quizet "Koll på ångbroms?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.