540 läst ·
41 svar
540 läst
41 svar
Quiz: Kluriga bygg- och husord
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 624 inlägg
Quiz: Kluriga bygg- och husord https://www.byggahus.se/quiz/451-kluriga-bygg-och-husord
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 78 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"
Ryttare är på taknock? Har aldrig hört den som skurkloss men intressant hur olika det är i vårt avlånga land
Ryttare är på taknock? Har aldrig hört den som skurkloss men intressant hur olika det är i vårt avlånga land
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer (63%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 370 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"
Easy Peasy 😉
Easy Peasy 😉
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 462 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 414 andra personer (83%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 470 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kluriga bygg- och husord"