5 253 läst ·
65 svar
5k läst
65 svar
Quiz: Kan du ventilera huset?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 620 inlägg
Quiz: Kan du ventilera huset? https://www.byggahus.se/quiz/267-kan-du-ventilera-huset
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Elektroniktokig
· Västra Götaland
· 671 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Det är nog mer ett tecken på frågornas svårighetsgrad än min kunskap inom området
Det är nog mer ett tecken på frågornas svårighetsgrad än min kunskap inom området
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 124 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 124 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 6 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 123 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Detta måste ha varit det lättaste testet hittills?
Detta måste ha varit det lättaste testet hittills?
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 183 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 183 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"
Kul frågor
Kul frågor
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 361 andra personer som har gjort quizet "Kan du ventilera huset?"