Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 288 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Efter att ha chansat rätt på 8 av 9 frågor missade jag sista :mad:.
Första var enda jag kunde även om det råkade vara hans styvfar som var snickare.

pdov
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 345 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 395 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 527 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 712 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 687 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 459 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 478 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
Satte Tyskan men inte Polskan.
Daniel är bekant till utseendet och en Bruno Mathson växte jag upp med.
:cool:(y)

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 739 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 846 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
Nu fattar jag varför det är massa ”stollar”som springer omkring på byggena och skriker saker om kurvor hela tiden:crysmile:

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"
Det här gick jag bet på.

Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 227 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 101 andra personer som har gjort quizet "Kan du snickaren?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.