6 143 läst ·
153 svar
6k läst
153 svar
Quiz: Kan du skotta snö?
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 607 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 607 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 256 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 306 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Oavsett vad. Har man spenderat 6-10 med att skotta innergårdar etc i en vecka så är man klar för avlivning oavsett ...
PS! Saknade alternativet, Eldkastare.
Oavsett vad. Har man spenderat 6-10 med att skotta innergårdar etc i en vecka så är man klar för avlivning oavsett ...
PS! Saknade alternativet, Eldkastare.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 320 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Attitudeswe
Husägare
· Partille
· 2 359 inlägg
Attitudeswe
Husägare
- Partille
- 2 359 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 333 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 340 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 607 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 607 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 341 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Att så många trodde så fel. 🤔
Att så många trodde så fel. 🤔
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 559 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Frågan om belastning är ju bara delvis rätt.. bästa sättet att undvika belasting är ju att skotta rätt... Det vill säga att aldrig lyfta någon snö. Har skottat snö i snart 50 vintrar och har aldrig lyft någon snö, det är bara dumt. använd snöräv och teknik med snörakan som inte innebär lyft. Dom flesta rakor är konstruerade för att raka snö, inte lyfta den.
Frågan om belastning är ju bara delvis rätt.. bästa sättet att undvika belasting är ju att skotta rätt... Det vill säga att aldrig lyfta någon snö. Har skottat snö i snart 50 vintrar och har aldrig lyft någon snö, det är bara dumt. använd snöräv och teknik med snörakan som inte innebär lyft. Dom flesta rakor är konstruerade för att raka snö, inte lyfta den.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 576 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 903 andra personer (80%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Misstänker att de som inte fått alla rätt råkat klicka fel.
Misstänker att de som inte fått alla rätt råkat klicka fel.
