5 654 läst ·
96 svar
6k läst
96 svar
Quiz: Kan du sköta gräsmattan?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 434 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Och ändå inte bättre än en tredjedel av alla som gjorde testet. Varför kan inte folk bara göra quizzen utan att googla? Det är ju bara på skoj!
Och ändå inte bättre än en tredjedel av alla som gjorde testet. Varför kan inte folk bara göra quizzen utan att googla? Det är ju bara på skoj!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 612 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Medlem
· Älvsborgs län
· 169 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 146 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?" Missade bevattningsfrågan, kanske beroende på att vårt brunnsvatten inte räcker till för bevattning på sommaren 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 629 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 154 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 162 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 838 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 616 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 620 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 005 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 007 andra personer som har gjort quizet "Kan du sköta gräsmattan?"