Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 316 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 325 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 328 andra personer (46%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Farstatjej90
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 335 andra personer (47%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 360 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Ja, såga snett kan jag. Ibland blir det till och med bra.

Q
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 372 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 412 andra personer (49%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 427 andra personer (49%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick x/10 rätt, vilket är bättre än xxx andra personer (x%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"
Är proffs så jag publicerar inte mina resultat. Har gerat fantastisk mycket på fyrtio år. Vet vilka svar som sammanfaller med det allmänna paradigmet även om verkligheten är mer komplicerad.

Tilläggsfråga: Ni kan ju fundera på varför jag gerar ramar i vinkeln 44,8 (digitalt anhåll) för att de skall vara täta över tid 🤓?

För typ tretti år sedan (1992) gjorde jag baren på Big Ben Pub i Stockholm. Runt väggarna sitter en kälningslist med ca 60mm radie. Runt bartoppen som lutar utåt en ännu större kälningslist för att ha samma höjd som den på väggen. Mötet blir en dubbelgering från helvetet. Har ännu inte kommit på ett sätt att räkna ut rätt inställning. Blev många klättringar på stege upp för att hitta rätt.

Mvh Findus

Redigerat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 504 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Oj, denna gång var det rätt lätt eller?

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 516 andra personer (51%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 645 andra personer (52%) som har gjort quizet "Kan du såga snett?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.