1 617 läst · 54 svar
2k läst
54 svar
Quiz: Kan du måla fasaden?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 294 inlägg
Quiz: Kan du måla fasaden? https://www.byggahus.se/quiz/409-kan-du-mala-fasaden
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer (86%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer (47%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Hobbysnickare
· Västra Götaland
· 1 389 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer (79%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 224 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Usch vad jag ogillar att måla.. 🫣
Usch vad jag ogillar att måla.. 🫣
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (5%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 274 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 283 andra personer (78%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"
Kan fan hålla reda på alla galna kungar tyckt genom åren.
Kan fan hålla reda på alla galna kungar tyckt genom åren.