Z
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 100 andra personer (86%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 57 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 63 andra personer (47%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 140 andra personer (79%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 42 andra personer (18%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 224 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Usch vad jag ogillar att måla.. 🫣

K
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (5%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 278 andra personer (78%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 283 andra personer (78%) som har gjort quizet "Kan du måla fasaden?"

Kan fan hålla reda på alla galna kungar tyckt genom åren.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.