6 911 läst ·
105 svar
7k läst
105 svar
Quiz: Kan du koppla säkert?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 257 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
Det var några frågor som var lite luriga.
Det var några frågor som var lite luriga.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 213 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
På fråga ett måste jag ifrågasätta det som anses vara det korrekta svaret. Det viktigaste är inte att förstå anvisningar, det är att förstå reglerna, lagarna, och dom säger att man inte får utföra ett elinstallationsarbete utan korrekt behörighet. Mao. följer man reglerna så behöver man inte förstå anvisningarna, det räcker att förstå reglerna. Eller har jag fel?
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 277 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 515 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 530 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
Hobbysnickare
· Billinge
· 77 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 445 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 206 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"
Och med det sagt ska jag INTE hålla på med elen. Ett fel kan innebära döden.
Och kolla in detta! Tog en skärmdump för att visa eländet.
13% av användarna är beredd att tumma på detta. Man blir fanimej mörkrädd. Hoppas att ni inte rört en enda installation i era eller någon annans hus.
För övrigt kan jag tycka hela den här quizzen är fel att göra. Det spelar ingen roll om du tror att du kan; en yrkesutbildad elektriker SKA utföra installationen! Nu har man eventuellt ingjutit tron hos de som lyckades googla till sig 100% att de också kan utföra eljobb. Vem tar ansvaret?
Och med det sagt ska jag INTE hålla på med elen. Ett fel kan innebära döden.
Och kolla in detta! Tog en skärmdump för att visa eländet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
13% av användarna är beredd att tumma på detta. Man blir fanimej mörkrädd. Hoppas att ni inte rört en enda installation i era eller någon annans hus.
För övrigt kan jag tycka hela den här quizzen är fel att göra. Det spelar ingen roll om du tror att du kan; en yrkesutbildad elektriker SKA utföra installationen! Nu har man eventuellt ingjutit tron hos de som lyckades googla till sig 100% att de också kan utföra eljobb. Vem tar ansvaret?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 603 andra personer som har gjort quizet "Quiz: Kan du koppla säkert?"