Q
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 182 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 483 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
Helt ok

Jag fick 10/10 rätt, vilket berornpå att jag gissade rätt på 2-3 frågor i quizet "Kan du dränera?"

Det gick ju bra det här. Frågor som ”backventil” har ju inte så mycket med kunskaper om dränering att göra utan är mer allmänbildning.
Men som vanligt blev det några gissningar.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 338 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 620 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 625 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 685 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"
:ok:
Källarägare.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 722 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 794 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 625 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 371 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 715 andra personer som har gjort quizet "Kan du dränera?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.