905 läst ·
48 svar
905 läst
48 svar
Quiz: Kan du byggförkortningarna?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 593 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 617 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 500 andra personer (61%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 672 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 768 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 602 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 602 inlägg
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Allvarlig språkbugg: ska vara "en annan person", inte "1 andra personer".
Allvarlig språkbugg: ska vara "en annan person", inte "1 andra personer".
Besserwisser
· östergötland
· 2 771 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 739 andra personer (81%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 935 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 125 andra personer (10%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 138 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 138 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 509 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"
Hmmm
Bokstäverna CE påstås ibland stå för Conformité Européenne (’i europeisk överensstämmelse’), men i europeisk lagstiftning definieras inte vad CE står för.
Hmmm
Bokstäverna CE påstås ibland stå för Conformité Européenne (’i europeisk överensstämmelse’), men i europeisk lagstiftning definieras inte vad CE står för.
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 667 andra personer (40%) som har gjort quizet "Kan du byggförkortningarna?"