6 073 läst ·
83 svar
6k läst
83 svar
Quiz: Kan du buda på hus?
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 146 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Jag har precis köpt ett hus, vem kontaktar man gällande dolt fel ( asbest och tre felaktiga golvbrunnar) ?
Jag har precis köpt ett hus, vem kontaktar man gällande dolt fel ( asbest och tre felaktiga golvbrunnar) ?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 150 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 151 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Medlem
· Jönköping
· 6 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 161 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Renoveringsnovis
· skaraborg
· 286 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 518 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 357 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 584 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"
Fråga 8 är väl en slamkrypare? Avgift för pantbrev betalas inte på slutpriset utan på eventuella nya pantbrev som behöver tas ut för att det totala pantbrevsbeloppet ska motsvara tänkt lånebelopp.
Fråga 8 är väl en slamkrypare? Avgift för pantbrev betalas inte på slutpriset utan på eventuella nya pantbrev som behöver tas ut för att det totala pantbrevsbeloppet ska motsvara tänkt lånebelopp.
AllramEest
Renoverare
· Stockholms län
· 124 inlägg
AllramEest
Renoverare
- Stockholms län
- 124 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 524 andra personer som har gjort quizet "Kan du buda på hus?"