457 läst ·
46 svar
457 läst
46 svar
Quiz: Hur hög är din bygg-IQ?
Sida 1 av 4
På konsumentens sida
· 3 637 inlägg
Quiz: Hur hög är din bygg-IQ? https://www.byggahus.se/quiz/463-hur-hogt-ar-ditt-bygg-iq
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (40%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer (59%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Men IQ, nej det handlar ju såklart inte om IQ.
Men IQ, nej det handlar ju såklart inte om IQ.
Jag fick 12/11 rätt, vilket är bättre än alla andra personer 💯 som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Handlar ju såklart om IQ. 😉😂
Handlar ju såklart om IQ. 😉😂
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 21 andra personer (28%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (10%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer (30%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Missade isolervärdet på fönster…
Missade isolervärdet på fönster…
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer (62%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 631 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 631 inlägg
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 67 andra personer (63%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"
U värde var jag inte riktigt uppdaterad på men det gick ju bra att gissa.
U värde var jag inte riktigt uppdaterad på men det gick ju bra att gissa.
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer (65%) som har gjort quizet "Hur högt är ditt bygg-IQ?"