3 472 läst ·
43 svar
3k läst
43 svar
Quiz: Har du koll på priserna?
Jag fick 1/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Jag har uppenbarligen noll koll på vad saker kostar, eller rättare sagt en koll.
Jag vet inte riktigt om jag skall skämmas eller vara stolt, men det enda jag hade koll på var vad veden kostar. Jag köper nämligen inte någon av de andra produkterna i frågorna (vi har kapselmaskin till kaffet, vi köper laktosfri mjölk, grönsakerna köper vi efter säsong osv).
Jag har uppenbarligen noll koll på vad saker kostar, eller rättare sagt en koll.
Jag vet inte riktigt om jag skall skämmas eller vara stolt, men det enda jag hade koll på var vad veden kostar. Jag köper nämligen inte någon av de andra produkterna i frågorna (vi har kapselmaskin till kaffet, vi köper laktosfri mjölk, grönsakerna köper vi efter säsong osv).
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 442 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 255 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Uppenbarligen lyckligt ovetande om de skenande priserna, jag svarade för lågt på det mesta...
Uppenbarligen lyckligt ovetande om de skenande priserna, jag svarade för lågt på det mesta...
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 497 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 672 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 128 andra personer som har gjort quizet "Har du koll på priserna?"
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 292 inlägg
Horribelt dåligt. Men tur jag inte handlar på Coop iallafall. Har dom skjutit sig i foten och cementerat platsen som både dyrast och sunkigaste matvarukedja?