229 läst ·
21 svar
229 läst
21 svar
Quiz: Har du koll på jordfelsbrytaren?
Sida 1 av 2
På konsumentens sida
· 3 636 inlägg
Quiz: Har du koll på jordfelsbrytaren? https://www.byggahus.se/quiz/462-har-du-koll-pa-jordfelsbrytaren
Det här quizet har granskats och godkänts av @Bo.Siltberg.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Det här quizet har granskats och godkänts av @Bo.Siltberg.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 774 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer (90%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
JFB kan jag iaf 😅
JFB kan jag iaf 😅
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 103 andra personer (83%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 56 andra personer (43%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer (17%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer (42%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer (17%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 138 andra personer (81%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 143 andra personer (79%) som har gjort quizet "Har du koll på jordfelsbrytaren?"