På konsumentens sida
· 3 705 inlägg
Quiz: Eldar du för kråkorna? https://www.byggahus.se/quiz/470-eldar-du-for-krakorna
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer (62%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
🔥🦉
🔥🦉
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (20%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Självbyggare
· Stockholm
· 8 765 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 16 andra personer (64%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer (60%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer (61%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 31 andra personer (59%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 32 andra personer (59%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Detta var ett av de enklaste quizen hittills. 😊
Detta var ett av de enklaste quizen hittills. 😊
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 53 andra personer (65%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 85 andra personer (66%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 96 andra personer (67%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer (30%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 119 andra personer (66%) som har gjort quizet "Eldar du för kråkorna?"