Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (84%) som har gjort quizet "Vad kan du om ved?"

S
Jag fick 3/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (8%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer (18%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?" 💩👎

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer (66%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 295 andra personer (97%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

K
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 313 andra personer (99%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 350 andra personer (96%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?" Jajemän. Å från svensk-Finland så liksom Kaj är det bastubad som gäller. 😀

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 8 andra personer (2%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 350 andra personer (92%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 383 andra personer (99%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 417 andra personer (91%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 8/10 rätt, för jag har ingen aning om kaloriförbrukning eller priset på säckved. "Är du proffs på ved?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 312 andra personer (62%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 491 andra personer (95%) som har gjort quizet "Är du proffs på ved?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.