2 141 läst ·
48 svar
2k läst
48 svar
Quiz: Är du proffs på gräsmatta?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 145 andra personer (52%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 262 andra personer (53%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 491 andra personer (95%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Nej absolut inte. Men försöker att sköta en gård.
Nej absolut inte. Men försöker att sköta en gård.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 149 andra personer (78%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Bättre än min iaf, fick 6 rätt.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 498 andra personer (79%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"
Nä, nåt proffs på gräsmattor är jag verkligen inte, och det jag har i trädgården som för 24 år sen var en utrullad, hyfsat fin, gräsmatta är numera en grönyta - mossig, full av Tusensköna och Trädgårdsveronika och tillräckligt härlig att gå på och kräver minimal skötsel. Men quiz är alltid kul!
Nä, nåt proffs på gräsmattor är jag verkligen inte, och det jag har i trädgården som för 24 år sen var en utrullad, hyfsat fin, gräsmatta är numera en grönyta - mossig, full av Tusensköna och Trädgårdsveronika och tillräckligt härlig att gå på och kräver minimal skötsel. Men quiz är alltid kul!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 145 andra personer (95%) som har gjort quizet "Är du proffs på gräsmatta?"