1 868 läst ·
72 svar
2k läst
72 svar
Quiz: Är du proffs på dränering?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 420 inlägg
Quiz: Är du proffs på dränering? https://www.byggahus.se/quiz/428-ar-du-proffs-pa-dranering
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer (66%) som har gjort quizet "Är du proffs på dränering?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer (80%) som har gjort quizet "Är du proffs på dränering?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer (79%) som har gjort quizet "Är du proffs på dränering?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 273 andra personer (95%) som har gjort quizet "Är du proffs på dränering?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 345 andra personer (95%) som har gjort quizet "Är du proffs på dränering?"
Lätt som en plätt, trotts att jag jobbade med detta för 40 år sedan så är det fortfarande det samma.
Tänk om standarden för att bygga badrum vore lika stabilt, så mycket pengar som sparats .
Lätt som en plätt, trotts att jag jobbade med detta för 40 år sedan så är det fortfarande det samma.
Tänk om standarden för att bygga badrum vore lika stabilt, så mycket pengar som sparats .