Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 253 andra personer (81%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"
Enda testet hittills med full pott 😅
 
  • Gilla
Ronny Johansson6 och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Ronny Johansson6
  • Laddar…
Får väl erkänna: Jag kände inte alls till ordet boasering ... Ska man ställa sig i hörnet och skämmas då?
 
  • Gilla
Ronny Johansson6
  • Laddar…
R roger.lehrberg skrev:
Får väl erkänna: Jag kände inte alls till ordet boasering ... Ska man ställa sig i hörnet och skämmas då?
Nej, min första tanke var målningsterm men det fanns inte med. Sen poppade det upp 🤣
 
  • Gilla
Ronny Johansson6
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket gör att jag hävdar att det inte var svåra ord i quizet "10 svåra snickeri- och husord"

Men ibland får man till det.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 408 andra personer (81%) som har gjort quizet "10 svåra snickeri- och husord"

Plättlätt, och ett visst mått med tur. 😇🙌
 
K
Attitudeswe
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.