8 549 läst ·
114 svar
9k läst
114 svar
Quiz: 10 svåra ord inom bygg och arkitektur
Sida 1 av 8
På konsumentens sida
· 3 630 inlägg
Quiz: 10 svåra ord inom bygg och arkitektur https://www.byggahus.se/quiz/323-10-svara-ord-inom-bygg-och-arkitektur
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Redigerat av moderator:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
*Skulle haft 10/10 om jag bara litat på mig själv och inte övertänkt…
*Skulle haft 10/10 om jag bara litat på mig själv och inte övertänkt…
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Jaha ibland förvånar man sig själv med att veta saker man inte visste man kunde något om.......
Jaha ibland förvånar man sig själv med att veta saker man inte visste man kunde något om.......
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 208 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Var nog mer tur än skicklighet, samt tack vare de hintar om alt. användning, annars hade jag aldrig fått full pott.
Var nog mer tur än skicklighet, samt tack vare de hintar om alt. användning, annars hade jag aldrig fått full pott.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 223 andra personer som har gjort quizet "10 svåra ord inom bygg och arkitektur."
Var hittar man de svåra orden?
Var hittar man de svåra orden?