Vi har ett Puustelli kök sedan 2 år. Vi är nöjda med köket och vi hade tur och fick en bra kökssnickare som var väldigt punktlig och noggrann. Jag tror att de flesta större köksleverantörer håller högkvalitet så det är nog snarare att man hitta den lucka som man vill ha samt en duktig säljare som kan hjälpa till i beslutsprocessen.
Deras erbjudande om "gratis" installationen är nog inget som kostar dom något. Råkade se en faktura från installatören och det var på halva beloppet dom begärde rot på.
Vår säljare gjorde några fel men det fixade han snabbt så inget som försenade installationen. Så på totalen är vi mycket nöjda