7 667 läst ·
28 svar
8k läst
28 svar
Putsat hus med öppen veranda i trä..
Sida 1 av 2
..vilket material ska då pelarna som håller uppe veranda-taket vara i, tycker Ni? Trä eller sten?
Nej, jag infogar ingen bild. Ni får träna fantasin...
Nej, jag infogar ingen bild. Ni får träna fantasin...
putsade - se nog bäst ut
Ok, fler som vill tycka?
Förstår det Kire, men tack för att Du ger Dig på ett svar ändå!
Jag tänker lite på amerikanska verandor när jag ser skissen.
Lite som http://www.sjodalshus.se/stjarnsund.html
Fast ta bort vinkelbyggnad o garage, verandan går längs hela framsidan och vid entren är taket lite annorlunda..
Jag känner mer för träpelare, men jag kan ha fel.
Huset kommer vara ljust, svagt grått kanske annars vet jag inte får se vad han som ritar föreslår..
Jag tänker lite på amerikanska verandor när jag ser skissen.
Lite som http://www.sjodalshus.se/stjarnsund.html
Fast ta bort vinkelbyggnad o garage, verandan går längs hela framsidan och vid entren är taket lite annorlunda..
Jag känner mer för träpelare, men jag kan ha fel.
Huset kommer vara ljust, svagt grått kanske annars vet jag inte får se vad han som ritar föreslår..
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Trä!
Ok, tack Calle. Fler som vill tycka?
Gutte, tack för din åsikt! En fråga till Dig..varför har Martin Timell ALLTID på sig rosa skjorta och jeansjacka med uppkavlade ärmar.. :-/
Det passar inte med mosaik till detta hus, tyvärr.
Kommer nog bli träpelare ändå.
Det passar inte med mosaik till detta hus, tyvärr.
Kommer nog bli träpelare ändå.
Har inte alla snickare det ???
Ska kanske byta användarbild.... Tycker folk är på mig titt som tätt här inne ang min fina bild
Skönt o höra Charlie, jag tycker också att det passar bra med trädetaljer trots att huset är putsat.
Nu står det 3-2 till trä.
Fast de som sett skissen tycker puts.. :-/
Gutte, ja Du bör byta bild. Timell är ingen favorit..
Nu står det 3-2 till trä.
Fast de som sett skissen tycker puts.. :-/
Gutte, ja Du bör byta bild. Timell är ingen favorit..
Tänkte berätta att det nu är bestämt att det blir trä. Putsade pelare hade blivit för mycket "Dallas"..
Tack för era synpunkter.
Kan man sätta punkt på en tråd eller låter man den bara försvinna tids nog?
Tack för era synpunkter.
Kan man sätta punkt på en tråd eller låter man den bara försvinna tids nog?