Vårt gamla hus från 40-talet har en oisolerad källare, där vi har tvättstuga, bastu,och förrådsutrymmen. I tvättstugan är väggarna målade, men vi märker nu att putsen sitter lite löst här och var.
Hur ska vi åtgärda detta?
Vill gärna veta uförligt hur man gör, vilken sorts ny puts, vilken sort färg etc.