Hej
Fler frågor ang. badrumsrenoveringen. Jag har en prurusplatta 2014 som tillåter 12mm flytspackel vid brunnen. Webers anvisningar säger min 15mm flytspackel vid elektrisk golvvärme.
Någon som har en ide om hur jag löser detta på bästa sätt?
/Erik
Fler frågor ang. badrumsrenoveringen. Jag har en prurusplatta 2014 som tillåter 12mm flytspackel vid brunnen. Webers anvisningar säger min 15mm flytspackel vid elektrisk golvvärme.
Någon som har en ide om hur jag löser detta på bästa sätt?
/Erik
Slingan är inte lagd än. Det står min 15mm flytspackel i spackeltillverkarens anvisningar och plattsättaren säger min 15mm.
Jag tolkar det som att det ska vara 15mm vid brunnen. Man skulle kunna tänka sig att höja purusplattan med hjälp av distanser mellan den och reglarna under men detta är dock inget purus rekommenderar.
Kanske fånigt att grubbla över 3mm men vill gärna följa anvisningarna.
Någon som har en bra lösning på detta?
Jag tolkar det som att det ska vara 15mm vid brunnen. Man skulle kunna tänka sig att höja purusplattan med hjälp av distanser mellan den och reglarna under men detta är dock inget purus rekommenderar.
Kanske fånigt att grubbla över 3mm men vill gärna följa anvisningarna.
Någon som har en bra lösning på detta?
klinkers eller plastmatta?erk_s skrev:Slingan är inte lagd än. Det står min 15mm flytspackel i spackeltillverkarens anvisningar och plattsättaren säger min 15mm.
Jag tolkar det som att det ska vara 15mm vid brunnen. Man skulle kunna tänka sig att höja purusplattan med hjälp av distanser mellan den och reglarna under men detta är dock inget purus rekommenderar.
Kanske fånigt att grubbla över 3mm men vill gärna följa anvisningarna.
Någon som har en bra lösning på detta?
