OmJagSkriverEttJättelångtOrdSåBlirDetEttMellanslag.

Före punkten.
 
DetÄrKorrekt!DetÄrEnSäkerhetFörAttFörhindraAttSakerGårHeltÅtSkogenIfallNågonFårFörSigAttSkrivaNågotJättelångtOrdIEttInläggSomSkulleBehövaRadbrytasFörAttInteGöraSönderSidlayouten! :)
 
  • Gilla
Dalbotant
  • Laddar…
mycke_nu skrev:
Jaha, då kan jag inte skriva att om den kända Walesiska järnvägsstationen Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch utan att det blir fel.. :(
Är det ett stort problem för dig?

Liknar mest felfinneri för sakens skull i mina ögon.
 
Walesiska järnvägsstationer är självklart inget större problem, utan jag är intresserad av det som ser ut som småbuggar eftersom dom ibland visar sig vara, eller dölja, riktigt stora problem.

I det här fallet visade det sig vara ett (lite fult, i mitt tycke) hack för att sidan inte skall balla ur, men det kunde ha varit en mer eller mindre allvarlig bugg.
 
mycke_nu skrev:
Walesiska järnvägsstationer är självklart inget större problem, utan jag är intresserad av det som ser ut som småbuggar eftersom dom ibland visar sig vara, eller dölja, riktigt stora problem.

I det här fallet visade det sig vara ett (lite fult, i mitt tycke) hack för att sidan inte skall balla ur, men det kunde ha varit en mer eller mindre allvarlig bugg.
Jag håller med om att det hade varit elegantare att ersätta mellanslaget med ett bindestreck.

Men då hade väl någon annan eberspächer klagat på att ordet avstavades på fel ställe :rolleyes:

Som i kommunikationst-
abell

Språk är svårt, och att bygga helt idiotsäkra system är nog omöjligt.
Jag tycker att den valda lösningen är enkel, neutral och bra :thumbup:
 
Du missade visst min poäng där..:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.