O
Vad kan man göra själv?
 
  • Cirkulationspump från Wilo med teknisk information på etikett, delvis synlig installation i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Undercentral för golvvärme med rörkopplingar, tryckmätare och termostatventil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
O olgavolga skrev:
Vad kan man göra själv?
Samma problem för mig. Lyckades du hitta felet? Enligt manual, elfel, luft i systemet eller igensatt motor.

Elfel tror jag det inte är, inkopplat rätt, luftat har jag gjort men felet kvarstår.
 
O
G Gurra_Science skrev:
Samma problem för mig. Lyckades du hitta felet? Enligt manual, elfel, luft i systemet eller igensatt motor.

Elfel tror jag det inte är, inkopplat rätt, luftat har jag gjort men felet kvarstår.
Hej! Japp, felet var på att pumpen, den var trasig så jag fick en ny hemskickad ☺️
 
  • Gilla
jhall
  • Laddar…
O olgavolga skrev:
Hej! Japp, felet var på att pumpen, den var trasig så jag fick en ny hemskickad ☺️
Ok. Via där du köpte den eller gick du via någon annan kontaktväg? Pumpen verkar funka och blinkar inte grönt/rött vid lägsta läget. Däremot på andra lägena börjat den blinka.
Shunt och pump är helt nya. Var din det?
 
O
G Gurra_Science skrev:
Ok. Via där du köpte den eller gick du via någon annan kontaktväg? Pumpen verkar funka och blinkar inte grönt/rött vid lägsta läget. Däremot på andra lägena börjat den blinka.
Shunt och pump är helt nya. Var din det?
Jo mina var också helt nya. Tog direkt med LK
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.