Hej! När det var sommar sänkte jag värdena på vissa parameter på fjärrvärmen som jag bifogat bilden.
Det har gått några dagar sedan jag höjde de parametrar lite pga det börjar blir kalt.jag märkte att det blir ingen temperatur skillnad, som jag kan ser på min golvvärme system som har små temperatur indikator. Och när jag trycker i knappen till pump värmesystem i tio sekunder händer inget och ingen lamp lyser. Så jag vet inte vad har händ? Kag tror inte att när jag pillade på parametrar var fel, för att jag ändrade tillbaka igem till och med höjde kurvan till 1,6, så vad tror ni?
Tack i förhand!
Mvh
Simon
Det har gått några dagar sedan jag höjde de parametrar lite pga det börjar blir kalt.jag märkte att det blir ingen temperatur skillnad, som jag kan ser på min golvvärme system som har små temperatur indikator. Och när jag trycker i knappen till pump värmesystem i tio sekunder händer inget och ingen lamp lyser. Så jag vet inte vad har händ? Kag tror inte att när jag pillade på parametrar var fel, för att jag ändrade tillbaka igem till och med höjde kurvan till 1,6, så vad tror ni?
Tack i förhand!
Mvh
Simon
Klicka här för att svara

