Vi ska ha pulpet tak på huset och innertaket ska följa med så att det blir högt till taket inne.
Nu undrar vi hur mycket lösull bör det vara för att det ska bli bästa ekonomi.
 
Minst 300 mm, gärna mer. Över 500 mm blir knappast ekonomiskt försvarbart. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.