N niclasella #1 Medlem · Stockholm · 335 inlägg 25 mar 2005 01:11 niclasella Medlem Stockholm 335 inlägg 25 mar 2005 01:11 #1 Vi ska ha pulpet tak på huset och innertaket ska följa med så att det blir högt till taket inne. Nu undrar vi hur mycket lösull bör det vara för att det ska bli bästa ekonomi.
Vi ska ha pulpet tak på huset och innertaket ska följa med så att det blir högt till taket inne. Nu undrar vi hur mycket lösull bör det vara för att det ska bli bästa ekonomi.
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 25 mar 2005 09:20 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 25 mar 2005 09:20 #2 Minst 300 mm, gärna mer. Över 500 mm blir knappast ekonomiskt försvarbart.