Finns det någon som vet var man kan köpa prydnadskudden i Plaza Interiör nr:5 2006(sid.196).Den är i lite grövre material,RÖD&VIT-randig med en BLÅ stjärna och verkar vara helvit på baksidan.Det står att den kommer från GANT,men jag har fått svar av både återförsäljare från GANT och Lexington men de har ingen i sitt sortiment som ser ut så.
Kan någon hjälpa mig att hitta en sån helst med pris mm?

Tacksam för snabbt svar!

Jag skulle gissat på just Gant eller Lexington, men Newport skulle också möjligen kunna ha en sån kudde.

http://www.newport.se/

Har kollat på deras sida också men dessa ser inte likadana ut.Däremot är de väldigt lika de som finns påGant´s sida.Konstigt att de inte finns/har funnits där när det står så i tidningen.

Nej hittar ingen sån på MIO.Undrar varför ingen kan hitta den....kanske ska maila till tidningen...

Kanske har Linum kuddarna du söker? Annars är det nog en god ide att maila eller ringa till tidningen som du säger.

Har nu mailat men ännu inte fått svar.Kanske kommer inågot nummer...

Peppes_Bodega skrev:
Finns det någon som vet var man kan köpa prydnadskudden i Plaza Interiör nr:5 2006(sid.196).Den är i lite grövre material,RÖD&VIT-randig med en BLÅ stjärna och verkar vara helvit på baksidan.Det står att den kommer från GANT,men jag har fått svar av både återförsäljare från GANT och Lexington men de har ingen i sitt sortiment som ser ut så.
Kan någon hjälpa mig att hitta en sån helst med pris mm?

Tacksam för snabbt svar!

Jag försökte titta i nr 5/06 och på sidan 196, men mitt nr har inte ens så många sidor?
Vilken tidning och vilken sida?

Sorry.Plaza Stora Husguiden ska det vara.Men 5-2006 stämmer i alla fall.Den har 212 sidor,och kudden finns på sid:196.Kolla den gärna och ge mig tips!

Peppes_Bodega skrev:
Sorry.Plaza Stora Husguiden ska det vara.Men 5-2006 stämmer i alla fall.Den har 212 sidor,och kudden finns på sid:196.Kolla den gärna och ge mig tips!

Asch, då - den tidningen har jag ju inte. Vad synd! :'(
Hoppas någon annan kan hjälpa dig istället.

har du fått svar? Jag ska hem o kolla tidningen efter jobbet..återkommer om jag vet..

Nej jag har inte fått svar,tyvärr.Däremot pratade jag igår med en återförsäljare för bl.a Lexington och hon trodde att det var ev. en GANT-kudde men som var för en annan marknad,t.ex för USA-marknaden och därför inte finns i Sverige.Så har i alla fall Lexington.De har olika kollektioner för Sverige,Frankrike,USA m.fl.
Vet inte om GANT har så men det kan ju vara därför jag inte hittar någon här i Sverige.Kolla gärna när du kommer hem.

Glömde kolla det i går :-[Kuddarna från sida 196 kommer från Gant. Jag tor att jag sett dom bla på Nk i Stockholm, undrar om det var inne på Newport?Även Dennis(något) på Södermalm tror jag har den.Den som ligger i korsningen scandic/PizzaHut och Home butiken.
Hjälper det dig något? Minns inte vad priset brukar ligga på men jag har för mej runt ca 900:-.

Lycka till!

Får forska vidare.Tyvärr ligger Stockholm ca 30 mil bort så man åker ju inte dit så ofta.Tack för hjälpen!

Jag har precis inhandlat några kuddar i den stil du söker. Du kan gå in på www.svptextil.se och kika om det finns något av intresse. De kan säkert hjälpa dig med att hitta en återförsäljare i din närhet. Själv köpte jag mina i en liten inredningsaffär, de mätte 50x70 och kostade runt 400 kr komplett med innerkudde.

Pernilla

Ja de var inte så tokiga.Snudd på lika snygga som den jag söker.Kanske får bli en därifrån istället.
Tack!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.