Lång historia kort - brukar man göra provtryckning för energideklaration inför interrimsbeslut? Dvs enbart nedervåning - övervåningen är inte klar…
Tycker det inte borde funka med energideklarationen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.