Blir fint det där!
Kul med bilder oxo, jag hade tänkt skapa en garagetråd när vårt bygge körde igång, men jag får väl skylla på att byggandet och jobbadet och småbarn och ja allt tog för mycket tid.
Ska dock försöka få till en tråd när slutet närmar sig, åtminstone på allt yttre - övervåningen kan nog få vänta 'en stund' - men vem vet, kanske andan faller på i vinter.
