131 869 läst ·
337 svar
132k läst
337 svar
Projekt: Fjällstuga i Lindvallen - Compact living
Ny ytterdörr på plats 
Samtliga fönster är nu kompletta med salning och foder, hurra. Här kommer två bilder fr vardagsrum
& kök
Dags att åka hem igen, nästa vända blir det panel, golv & lister
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Samtliga fönster är nu kompletta med salning och foder, hurra. Här kommer två bilder fr vardagsrum
& kök
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Dags att åka hem igen, nästa vända blir det panel, golv & lister
Renoveringsnovis
· Östersund
· 120 inlägg
Snyggt
. Vad är det för panel i sovrummen? Ser nästan ut som golv på väggen
. Men det var snyggt!
Då var jag uppe i Dalarna & gör ett ryck. Nya ytterdörr blev kanoooon. Nu e det bara att mosa på med väggpanel, hallen snart klar. I vintras märkte jag att dörren blev lite seg att öppna med snö på taket så jag flyttade dörren lite åt vänster och förstärkte konstruktionen med balk och nya reglar.
Utöver hallen har jag mest städat av allt kaos, jösses va skitit det var. Städar av allt så nytt golv sen kan läggas
Hittade annorlunda isolering när jag rev ut golvet i köket, badlakan ha ha va fan liksom. Här kommer bild på både hålet och badlakan
Logga in
Skapa konto
Utöver hallen har jag mest städat av allt kaos, jösses va skitit det var. Städar av allt så nytt golv sen kan läggas
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hittade annorlunda isolering när jag rev ut golvet i köket, badlakan ha ha va fan liksom. Här kommer bild på både hålet och badlakan
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
@mexitegel - det blir cortenplåt, tänkte köra samma på socklarna i köket. Kan bli coolt. Här kommer en bild på överhänget samt på skivan efter slipningen idag 
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoveringsnovis
· Östersund
· 120 inlägg
Det står compact living men att dömma av bilderna så ser det inte så compact ut
. Hur stor är "stugan"?
Renoveringsnovis
· Östersund
· 120 inlägg
Im back
- uppe några dagar och gasar på. Säsongen närmar sig med stormsteg, nu måste det bli klart. Idag är det träningsläger då alla högar med skräp ska bort, snön kan komma när som så det e bara att mosa på. Hoppas även hinna göra klart panelen invändigt och börja lägga golv 
Logga in
Skapa konto
TIPS: Om nån fr forumet vill boka stugan i vinter så passa på nu innan renoveringen e klar & Skistar höjer priset. Just nu är hyran satt efter de gamla förutsättningarna & kommer regleras så fort renoveringen e klar & Skistar besiktigat samt tagit nya bilder 
Länk: https://www.skistar.com/sv/boka-online/boende/salen/lindvallen/ronningen/ronningevagen-38/#prices
Länk: https://www.skistar.com/sv/boka-online/boende/salen/lindvallen/ronningen/ronningevagen-38/#prices