DLS 3 är väl den som gäller, har inte testat någon annan. Den fungerar till 608,832 och 864, men det behövs mycket riktigt template-filer för de svenska apparaterna. Sen behövs deras specialmodem eller anslutningskabel för direktanslutning också för att få det att fungera.