Hepp,
Till DSCs system så har de "downloading software" av lite olika versioner. Någon som är hemma på dem?

DLS2002 torde vara ersättaren till DSL3, eller?!

Vad är skillnaden mellan t ex DLS2002 och DLS2002 SA?
 
Säg till om du får tag i någon programvara! ::)

Jag har för mig att man ska ha lite olika filer till programmet beroende på vilken panel man har till larmet, annars funkar det inte....
 
DLS 3 är väl den som gäller, har inte testat någon annan. Den fungerar till 608,832 och 864, men det behövs mycket riktigt template-filer för de svenska apparaterna. Sen behövs deras specialmodem eller anslutningskabel för direktanslutning också för att få det att fungera.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.