Har lite problem med att få uppringningen funka på mitt larm.
Har pc1616 och bgsm-100 inkopplingen bör vara rätt. men själva programmeringen verkar jag ej få rätt på.
I pc1616 har jag programmerat en av pgm utgångarna som en händelseutgång som kopplat till en av utgångarna på bgsm.
Är här någon som programmerat upp detta och fått det funka?
tacksam för alla svar