Har lite problem med att få uppringningen funka på mitt larm.
Har pc1616 och bgsm-100 inkopplingen bör vara rätt. men själva programmeringen verkar jag ej få rätt på.

I pc1616 har jag programmerat en av pgm utgångarna som en händelseutgång som kopplat till en av utgångarna på bgsm.

Är här någon som programmerat upp detta och fått det funka?
tacksam för alla svar
 
Bgsm-100 har inga ingångar utan enbart utgångar. Antar att du tänkt koppla larmets utgång(pgm) till bgsm's ingång som i sin tur ringer ett larm eller sms. Du får nog använda bgsm som en uppringare bara och låta pc1616 ringa ut sitt larm genom bgsm "simulerade" telefonlinje.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.