Inte gratis, kostar som ett dataspel och det är väl vad man får också. Den del som jag har använt mest är växtlexikonet. Trädgården har jag ritat med penna och papper. Kopiera upp tomtkartan till större format och använd smörpapper att skissa på. Nästan gratis ;-)
Om jag skulle köpa något nytt program skulle jag köpa ett växtlexikon med bilder...
Jag hittade ett på nätet i förra veckan som jag tipsade om i det här inlägget. Designprogram
Det är ett väldiigt enkelt onlineprogram men det ger en möjlighet att leka fram olika utformningar av trädgården som man sedan kan rita mer i detalj för hand som fredwel tipsade om.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.