En vattenslang som legat över ett krön (uppe på ett tak) under vintern verkar ge svagare tryck nu efter vintern. Jag tror det är samma tryck vid utkastaren som tidigare, men mycket sämre vid andra änden av slangen. Vi har inte hittat något veck på slangen, kan det vara skräp som fastnat i den eller kanske luftbubblor? Den är ganska krånglig att "dra om", finns det något vi kan testa för att få den "ren" innan vi drar tillbaka hela slangen till vattenkastaren?