Har ett litet problem, köper laxå pellets från jula eftersom utbudet i Norge er skralt.
Men har stora problem med att kaminen inte kan starta med dessa.
Fått en pall Sca från styvpappa min och med dessa är det aldrig nå problem
Nån som vart med detta?